دنیای ریاضی

دنیای ریاضی

خدایا چنان کن سر انجام کار ***تو خوشنود باشی و ما رستگار
دنیای ریاضی

دنیای ریاضی

خدایا چنان کن سر انجام کار ***تو خوشنود باشی و ما رستگار

جزوه آموزشی ریاضی2 گزینه 2


دانش آموزان عزیز وهمکاران ارجمند میتوانند این جزوه که تدریس کامل ریاضی ۲ می باشد را از لینک های زیردانلود نمایید.

riazi2-fasl1

riazi2-fasl2-3

riazi2-fasl4

riazi2-fasl5

riazi2-fasl6

riazi2-fasl7

منبع:سایت ریاضی سرا 

 

مجموعه تست های حسابان با پاسخنامه تشریحی

دانلود تست ها و پاسخنامه مباحث درس حسابان (جمع بندی)
تست جمع بندی حسابان

مجموعه تست های چهار گزینه ای درس حسابان که توسط موسسه گزینه دو ویژه داوطلبان کنکور طراحی گردیده را به همراه پاسخنامه تشریحی از لینک های زیر دانلود نمایید.

این تست ها شامل مباحث (محاسبات جبری،معادلات و نامعادلات،تابع،مثلثات،حد و پیوستگی و مشتق توابع) می باشد.


دانلود تست ها و پاسخنامه (حسابان)

لینک دانلود| لینک کمکی (حجم فایل : ۳٫۲ مگابایت)

پسورد فایل: www.riazisara.ir



 

از روی ظاهر قضاوت نکنیم

هرگز داشته هایت را دست کم نگیر

و از روی ظاهر قضاوت نکن

 

 

نفر اول کنکور ریاضی چه می گوید؟

نفر اول گروه آزمایشی ریاضی‌و‌فنی گفت: بر اساس رتبه‌هایی که در کنکور‌های آزمایشی کسب کرده‌ بودم، می‌دانستم که یکی از رتبه‌های تک رقمی کنکور را کسب می‌کنم اما نفر اول شدن در گروه برایم غیر قابل باور بود.

به گزارش فارس، سجاد صادقی‌زاده نفر اول کنکور ۹۲ در گروه آزمایشی ریاضی‌وفنی گفت: بر اساس رتبه‌هایی که در کنکور‌های آزمایشی کسب کرده‌ بودم، می‌دانستم که یکی از رتبه‌های تک رقمی کنکور را به دست می‌آورم اما نفر اول شدن در گروه برایم غیر قابل باور بود.

وی افزود: روز دوشنبه ۷ مردادماه حدود ساعت ۳ بعدازظهر بود که از سازمان سنجش با منزل ما تماس گرفتند. آن طرف خط آقای جمالی معاون فنی‌وآماری سازمان سنجش صحبت می‌کرد. او از من پرسید کنکور را چطور دادی که من جواب دادم بد نبود! آقای جمالی به من گفت بد نبود یعنی عالی بود؟! و بعد به خبر داد که رتبه اول کنکور ۹۲ در گروه ریاضی‌و‌فنی به نام من ثبت شده است.

نفر اول گروه ریاضی و فنی در توصیف احساسش در زمان مطلع شدن از نتیجه زحماتش گفت: آن لحظه خیلی خوشحال بودم اما حالم طوری بود که نمی‌توانستم عکس‌العمل خاصی نشان دهم و بیشتر سکوت کرده بودم. همین باعث شد که آقای جمالی از من بپرسد خوشحال نشدی؟! که من جوب دادم خیلی خوشحالم اما آنقدر شوکه‌ام که نمی‌توانم عکس‌العملی از خودم نشان دهم.

وی افزود: مادرم بیشتر از همه ابراز احساسات کرد. او خیلی خوشحال شد و جواب همه نذرهایی که کرده بود را گرفت. نفر اول گروه آزمایشی ریاضی‌و‌فنی خاطرنشان کرد: برای قبولی در کنکور و به خصوص کسب رتبه بالا فقط درس خواندن ملاک نیست. من در روزهایی که به مدرسه می‌رفتم حدودا ۴ ساعت و در روزهای تعطیل ۹ ساعت درس می‌خواندم که این زمان نسبت به میزان درس خواندن خیلی از کنکوری‌ها خیلی کم است.

نفر اول گروه ریاضی‌وفنی در کنکور ۹۲ حضور در کلاس‌های مختلف کنکور را در موفقیت در این آزمون سرنوشت‌ساز چندان تاثیر گذار ندانست و در این‌باره تاکید کرد: من در طول ایام کنکور در کلاس خاصی شرکت نمی‌کردم و بیشتر از معلمان مدرسه و کلاس‌هایی که برایمان می‌گذاشتند استفاده می‌کردم. کلاس‌های کنکور در صورتی به کنکوری‌ها کمک می‌کنند که داوطلب پایه درسی قوی‌ داشته باشند، اتکای اولیه‌اش به کتاب‌های درسی باشد و تنها برای رفع اشکال در این کلاس‌ها شرکت کنند.

صادقی‌زاده با اشاره به رشته دانشگاهی مورد علاقه‌اش برای انتخاب رشته گفت: برای انتخاب رشته بین برق و مکانیک مردد هستم اما از آنجایی که شنیده‌ام امکان تغییر رشته از برق به رشته‌های دیگر وجود دارد، به احتمال فراوان برق را انتخاب می‌کنم.

نفر اول کنکور در گروه ریاضی‌وفنی در پایان گفت: در ایام کنکور پدر و مادرم زحمات زیادی برای من کشیدند که باید از آنها تشکر کنم. همچنین تشکر ویژه‌ای نیز از دبیران و مدیریت دبیرستان شهید سلطانی کرج دارم که نقش زیادی در موفقیت من در کنکور داشتند.