دنیای ریاضی

دنیای ریاضی

خدایا چنان کن سر انجام کار ***تو خوشنود باشی و ما رستگار
دنیای ریاضی

دنیای ریاضی

خدایا چنان کن سر انجام کار ***تو خوشنود باشی و ما رستگار

اعلام اسامی پذیرفته شده آزمون مرحله دوم المپیادهای علمی کشور

معاون مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان خبر داد :
اعلام اسامی327 پذیرفته شده آزمون مرحله دوم المپیادهای علمی کشور

معاون مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان از اعلام اسامی327 پذیرفته شده آزمون مرحله دوم المپیادهای علمی کشور خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، حسن ساعی دهقان  با اشاره به این مطلب که درسال جاری شاهد افزایش حضور دانش آموزان شهرستانی در آزمون المپیادهای علمی کشور بوده ایم ، گفت:  از مجموع هشت هزار و 952  شرکت کننده در آزمون مرحله دوم المپیادهای علمی ، 327 نفر به دوره ویژه تابستانی المپیادهای علمی کشور راه یافته اند که از این تعداد 136 نفر دانش آموزان شهرستانی و 75 نفر دانش آموزان دختر بوده اند.

وی از پذیرفته شدگان این آزمون خواست ، ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه باشگاه دانش پژوهان جوان که در پایگاه اطلاع رسانی این باشگاه به نشانی www.ysc.ac.ir   درج گردیده است ، روز جمعه 31 خردادماه با در دست داشتن مدارک لازم به همراه یکی از اولیای خود برای ثبت نام به نشانی اعلام شده در اطلاعیه مراجعه کنند.

ساعی دهقان درمورد المپیاد کامپیوتر اظهار کرد : پذیرفته شدگان مرحله دوم این آزمون  باید علاوه بر حضور در کلاس آمادگی این آزمون که  راس ساعت 9:30 صبح جمعه 31  خرداد ماه ویژه دانش آموزان تهرانی و راس ساعت 14 همان روز خاص دانش آموزان شهرستانی تشکیل می شود ، در مرحله سوم این آزمون که به صورت عملی در روزهای شنبه و یکشنبه اول ودوم تیرماه برگزار می شود ، شرکت کنند .

وی ، زمان آغاز دوره ویژه آموزش تابستانی برای تمامی رشته ها به استثنای رشته کامپیوتر  را اول تیرماه سال جاری اعلام کرد .

شایان ذکر است ؛ آزمون مرحله دوم المپیادهای علمی کشوردر اردیبهشت ماه سال جاری با همکاری ادارات کل آموزش وپرورش کشور به صورت نیمه متمرکز برگزار شد .


نظرات 1 + ارسال نظر
المپیادی شنبه 13 اردیبهشت 1393 ساعت 09:27

نتایج دقیقا کی میاد روی سایت؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد