دنیای ریاضی

دنیای ریاضی

خدایا چنان کن سر انجام کار ***تو خوشنود باشی و ما رستگار
دنیای ریاضی

دنیای ریاضی

خدایا چنان کن سر انجام کار ***تو خوشنود باشی و ما رستگار

تمامی کتابهای سوم ابتدایی امسال تغییر می کند

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش وپرورش از آموزش ضمن خدمت 60 هزار معلم پایه سوم ابتدایی کشور در دوماه تیر ومرداد سال جاری خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جدید تمامی کتب پایه سوم ابتدایی تغییر می کند.

 فاطمه قربان با اعلام این خبر افزود : با توجه به تغییر کتب درسی پایه های اول و دوم ابتدایی و ایجاد پایه ششم برای اولین بار، از سال 90 ، 200 هزار نیروی انسانی برای تدریس این پایه ها آموزش داده شده اند .

وی با تاکید بر اینکه در سال تحصیلی جدید تمامی کتب پایه سوم ابتدایی تغییر می‌کند، اظهارداشت:

 در طول تابستان، کلاس‌های آموزشی مدرسان در تهران برگزار می شود و آنان به نوبه خود آموزش های لازم را به معلمان پایه سوم ابتدایی در سراسر کشور منتقل خواهند کرد .

قربان یادآور شد : 60 درصد این آموزش ها در تابستان و40 درصد آن حداکثر تا پایان آذرماه برگزار خواهد شد.

وی در خصوص تراکم جمعیت دانش آموزان در کلاس های درس در دوره ابتدایی گفت : در مدارس شهری کلاس ها با حضور حداقل 24 و حداکثر 35 دانش آموز تشکیل می شود.

قربان با اشاره به جذب حداکثری دانش آموزان و افزایش پوشش تحصیلی آنان به عنوان یکی از برنامه های دوره ابتدایی، خاطر نشان کرد : مدارس روستایی و عشایری با هر تعداد دانش آموز تشکیل خواهد شد.

وی تصریح کرد : خوشبختانه با تدابیراتخاذشده آموزش وپرورش با برنامه مدون حرکت می کند و به همین دلیل مدارس در مهرماه با آمادگی کامل شروع به کار خواهند کرد .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد