دنیای ریاضی

دنیای ریاضی

خدایا چنان کن سر انجام کار ***تو خوشنود باشی و ما رستگار
دنیای ریاضی

دنیای ریاضی

خدایا چنان کن سر انجام کار ***تو خوشنود باشی و ما رستگار

خودروی“نوع E” یکی از بهترین ایده های خودروسازی در آینده +عکس

کارخانه های خودروسازی که به مشکل کمبود فضا در اینده پی برده اند به دنبال آن هستند تا با تدابیر درست فضای خیابان ها را برای آینده خالی کنند و راه اصلی برای رسیدن به این هدف تولید خودروهایی است که بسیار ساده و کم حجم هستند.

خودرویی بنام “نوع E” یکی از بهترین ایده های خودروسازی در آینده +تصاویر  

کارخانه خودروسازی هوندا به تازگی طرح هایی را برای خودروهای آینده خود ارائه کرده است که در آن مشکل کمبود فضا در آینده را مد نظر داشته است. این خودرو “نوع E” نام دارد و می تواند یکی از بهترین ایده های خودروسازی در آینده باشد.

 

این خودرو در اصل طرحی از یک وسیله نقلیه تک نفره است که با سوخت پاک خورشیدی و یا موتور الکتریکی حرکت می کند و نه تنها برای محیط زیست آلودگی ندارد بلکه آلودگی صوتی نیز ایجاد نمی کند.

این خودرو قابلیت های مختلفی دارند که می توانیم به مواردی مانند: قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه، کم مصرف، آیرودینامیکی بالا و از دست نرفتن سوخت، کم حجم که باعث می شود هم فضای خیابان ها بیشتر شود و هم اینکه دیگر نیازی به گشتن به دنبال جای پارک وجود نداشته باشد.

 
 
این خودرو طرح اصلی خود را از گاری گرفته است و بر روی دوچرخ کنترل خود را حفظ می کند. در صورتی که قرار است با سرعت حرکت کنید می توانید آن را افقی کنید تا آیرودینامیکی بیشتر شود و در صورتی که تنها حرکت عادی مورد نظر است می توانید خودرو را به صورت ایستاده برانید.

این خودرو می تواند گزینه بسیار مناسبی برای افرادی باشد که همیشه به تنهایی از خانه خارج می شوند و همچنین برای کارمندانی مناسب است که صبح ها باید از خانه خارج شوند و دیگر لازم نیست از خودروهای بزرک برای جا به جای یک نفر استفاده کنند.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد